Projektavimo proceso valdymas

 

Projektavimas vykdomas dviem skirtingais būdais: kai yra generalinio projektuotojo funkciją vykdantis projektuotojas ir kai yra atskiros sutarys su kiekvienos dalies projektuotoju. Atlikdami projektavimo darbų valdymą, paruošiame projektavimo darbų grafiką, tiksliname projektavimo užduotį, organizuojame ir protokoluojame kassavaitinius pasitarimus, kontroliuojame darbų atlikimo grafiką bei jų kokybę, konsultuojame užsakovą dėl techninių sprendimų priėmimo. Esant poreikiui CONSOLUS gali atlikt generalinio projektuotojo funkciją: paskiriame savo projekto vadovą,  atliekame projekto derinimo bei projekto vykdymo priežiūros funkcijas. Turėdami projektavimo patirtį  objektuose, įrašytuose į kultūros paveldo registrą, galime pasiūlyti savo paslaugas net sudėtingiausiuose projektuose.    ESMINIAI projektavimo darbų valdymo aspektai:

Gerai žinoti statybos techninius reglamentus
Puikiai išmanyti projektavimo eigą ir atsakomybių ribas 
Turėti gerus organizavimo ir vadovavimo įgūdžius

 

Atgal